torsdag 28. juni 2012

Give away !!

AVSLUTTET!!!!


Eg har tenkt på dette lenge, og nå har eg bestemt meg!!
Eg skal ha en give away :)
Dette blir min første, men sikkert ikke det siste!
Og det du kan vinne er en valgfri lue som eg lager til DEG :)
Eg lager luen i den størrelsen og fargen du ønsker.
Du kan velge mellom disse 8 luene under på bildene.



Her er ''reglene'', men du MÅ ikke trekke
4 lodd for å melde deg på :)

1 lodd: Skriv en kommentar på dette innlegget.
(Ligg gjerne igjen mail adressen så eg kan nå deg)

2 lodd: Ligg deg til som følger på bloggen.
(Da må du ha en google eller youtube konto)

1 lodd:  Link til min giveaway fra din blogg.
(Trenger ikke å være et helt innlegg)


Ønsker du å se bedre bilder av luene så finner du de under
luer på høyre siden her inne.
Jeg trekker en vinner lørdag 14 juli :)
Lykke til !!



20 kommentarer:

  1. Jeg blir gjerne med :)))
    Det blir fire lodd på meg :)

    Om jeg er den heldige, så vil jeg gjerne ha en slik blå lue :) Skal sjekke størrelsen opp, i tilfelle jeg er den heldige :))

    Ønsker deg en fin kveld videre :)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar, og jeg likte den orange lua i midten :-).

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg :)
    Jeg har lagt meg til som følger hos deg og hit kommer jeg gjerne tilbake. Du lager mye flott.;)

    SvarSlett
  4. Så flotte de er!! Nå har jo jeg store barn..men om jeg vinner, finner jeg sikkert noen å gi den til!
    KLem♥

    SvarSlett
  5. Koselig at du fant veien til bloggen min! Tusen takk!
    Morsomme luer du lager. Jeg tar gjerne et lodd i lotteriet.
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  6. Heisann, jeg er med. Trekker 4 lodd og krysser fingrene :)

    SvarSlett
  7. 3 lodd på meg, flott gi-bort dette da. =)
    Er på ferie trekningsdagen, om jeg skulle være så heldig å vinne.
    Ha en deilig dag.
    Klem!

    SvarSlett
  8. Utrolig mye fint her inne på bloggen din altså! Men frosken og grisen og svampebob var jo bare helt knallbrae! Vet hvartfall om en som har fått enda en fast leser nå og det er du, mye forskjellig og mye bra! Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  9. Takk for koselig hilsen hos meg. Kjempeflotte og artige luer du lager. Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  10. Heia. Takk for hilsen hos meg. Hyggelig. Titter så innom deg og her var det mye bra. Artid luer. Du er jo knall flink til å hekle.
    Ønsker deg en strålende dag videre

    SvarSlett
  11. Så utrolig søte :D Svampepbob var jo best;-) Jeg har nå "trukket" fire lodd hos deg;) Min mail er akhaugan@gmail.com

    SvarSlett
  12. Haha! Fikk meg en god latter nå! :D

    SvarSlett
  13. Tusen takk for koselig kommentar. :-) Mye fint du har laget her ja og jeg vil gjerne være med på give awayen din.
    1.lodd til meg. :-)

    SvarSlett
  14. SÅ mange herlige luer! 1. lodd til meg takk :) krysser strikkepinnene.

    SvarSlett
  15. Så fine luer! Jeg blir med. 1 lodd.

    SvarSlett
  16. Artig lue, klart jeg vil ha en slik! Her må du nok ut med ett lodd til meg:)

    SvarSlett
  17. Nydelige luer..du e kjempeflinke :-)

    SvarSlett
  18. Så fine luer! Og jeg ser fristen for å melde seg på giveawayen ikke er gått ut - 3 lodd på meg:))

    Takk for kommentar på bloggen min, uten den hadde jeg ikke sett bloggen din;) Du lager veldig mye fint! Ha en fortsatt fin dag:)

    SvarSlett
  19. Jeg er med! 1 lodd:)
    (kristina_js@hotmail.no)

    SvarSlett
    Svar
    1. Desverre så er denne give awayen avsluttet!

      Slett

Tusen takk for kommentaren du ligger igjen :)
Ligger du deg til som følger på bloggen,så får du de nyeste opptateringene på bloggen min også :)